lördag 19 februari 2011

Tillbaka i stickspåren - Workshop flyttad

Vet inte riktigt vad som har hänt med mig, men under de senaste veckornas lediga tid har jag föredragit handarbete framför datorns sken...Jag som har varit ifrån mitt intensiva stickande  i över femton, tjugo års tid, pga muskelinflammationer och diskbråck...(: börjar nu i liten skala, i samband med mitt barnbarns treårsdag.. En benvärmare - den andra är på gång - kan det vara något till en sådan liten? Har virkat en liten spets där nere, men jag funderar på att vända på den så att det mörka kommer neråt mot marken. Det är absolut ni alla underbara tålmodiga och trevliga damer i QMade som har inspirerat mig! Laddar med stickningen, inför en redigeringsvecka 8 på Katrineberg.  Välkommen att delta. OBS Vi flyttar fram workshopen på Katrineberg till maj för då är produktionen färdig. Återkommer med datum.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar