måndag 10 januari 2011

Nu börjar det ljusna

Efter en traumatisk bilfärd mot Katrineberg i snöyran och andra lite mörka och kalla dagar i redigeringen under lovet, så vill jag ändå tacka de som har varit engagerade i redigeringen av filmerna. Vi har haft det lite mysigt i 70-talsvillan, med kaffe och smörgås. Förstår om det har varit svårt att få mig att lyfta nunan från dataskärmen, men jag säger som Ann-Katrin: Vi vill bli färdiga!!! Eva Jäderström har höjt sin stämma - trots förkylning - och läst in en speaker på denna filmen. Jag tycker att det hörs bra. Gör du?

Nathalie och jag filmade småtrollen till nåltovning och hon den stackarn hamnade i diket och blev bogserad av grannen här. Men vad görs inte för QMade?... Den filmen ser du i föregående inlägg. Det kämpas här men i grund och botten är det riktigt kul och vi ses väl snart? Planerna är att vi träffas i FBG på SV:s nya lokaler i Möllevägsskolan den 2 februari, kl. 17. Nu är det dax för handledning och publiciteten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar